Sejarah: Kita semua telah dibohongi



Kita semua dilahirkan ke dunia ini dengan fikiran terbuka. Kami melihat dan berfikir di luar kotak. Kami mempunyai rasa ingin tahu yang semula jadi sebagai kanak-kanak yang membuat kami ingin mengetahui lebih banyak, melihat lebih mendalam dan mengambil semua perkara seperti spons. Kita terdedah, mempercayai apa yang diajarkan kepada kita, sedangkan pada kenyataannya, kita dilahirkan dalam sistem hamba, masing-masing dilahirkan dengan nombor produk, masing-masing dari kita dibohongi sejak hari kita dilahirkan. Dalam catatan ini saya ingin membahas lebih mendalam mengenai perkara ini, tunjukkan beberapa bukti bahawa anda semua telah dibohongi. Saya ingin memberikan anda sejarah nyata dalam usaha untuk benar-benar membuka minda anda kepada siapa anda sebenarnya. Oleh itu, biarkanlah diri anda keluar dari kotak yang anda masukkan, dan lihatlah dunia ini sebagaimana adanya.


Saya akan memulakannya dengan membawa anda kembali ke kelas pertama. Anda sangat teruja untuk hari pertama persekolahan anda. Anda boleh memakai pakaian baru anda. Anda dapat menggunakan krayon baru anda, membuat rakan baru, belajar perkara menarik yang baru. Tidak sesekali terlintas di fikiran anda bahawa anda dibohongi - anda hanya mendengar, belajar dan melaksanakan apa yang anda pelajari ke dalam hidup anda. Itu diterima sebagai kebenaran, dan ini membawa saya kepada bukti pertama saya bahawa anda dibohongi. Saya kemudian akan menjelaskan mengapa kita dibohongi.





Dinosaur. Saya rasa itu adalah minat bagi kebanyakan kanak-kanak ketika mereka masih kecil, saya tahu saya terpikat dengan mereka. Kita diajar bahawa mereka wujud 65 juta tahun yang lalu, ketika asteroid menghapuskannya. Itulah ketika hidup kembali hidup, dan sekitar 7 juta tahun yang lalu manusia muncul dalam gambar - setelah berevolusi dari monyet.


Baiklah, pada mulanya anda tidak memikirkan perkara kedua. Anda menganggapnya sebagai fakta, dan begitulah keadaannya. Masalahnya, itu salah. Itu adalah satu penipuan. Manusia tidak hanya muncul dalam gambar 7 juta tahun yang lalu. Kita berusia berbilion tahun, secara harfiah. Di bawah ini adalah gambar cetakan kaki fosil. Mula-mula anda melihat jejak kaki manusia, kemudian jejak kaki dinosaur di atasnya. Ini bermaksud jejak manusia menjadi yang pertama, namun bagaimana mungkin apabila dinosaurus pupus 65 juta tahun yang lalu? Memberi anda sesuatu untuk difikirkan. Memang benar, kita telah dibohongi. Tapi kenapa?



Setelah membuat penyelidikan, tidak lama lagi untuk melihat bahawa saintis dan arkeologi telah mula menguraikan teori bahawa manusia hanya muncul dalam gambar 7 juta tahun yang lalu. Terdapat lukisan gua yang menunjukkan manusia dan dinosaur bersama. Bagaimana mungkin nenek moyang kita tahu melukis dinosaur sekiranya mereka tidak pernah melihatnya. Terdapat banyak bukti bahawa kita tinggal dan berjalan bersama mereka. Kita jauh lebih tua daripada yang diajar, dan saya merasakan salah satu sebab kita dibohongi adalah kerana mereka tidak mahu kita mengetahui warisan kita yang sebenarnya. Mereka tidak mahu kita mengetahui betapa istimewa kita. Mereka membuat semua pembohongan ini untuk dimasukkan ke dalam buku-buku, dalam usaha untuk merendahkan kita. Bangsa yang bodoh adalah yang mudah dikawal. Di sinilah agama turut berperanan. Ini adalah sistem yang diperintah yang bertujuan untuk mengawal negara. Mereka tidak boleh kehilangan kawalan. Kita adalah makhluk cahaya. Kami hebat, istimewa, dan kami tidak berkembang dari monyet. Kami tidak mempunyai kod gen yang sama, sebab itulah manusia tidak dapat hamil monyet. Kita tidak menyeberang, bagaimana mungkin kita datang dari mereka.


Ini membawa saya ke topik seterusnya yang ingin saya bincangkan. Raksasa. Dalam Alkitab, dalam Al-Quran, dalam buku sejarah lama, kisah keluarga - selalu ada perbincangan mengenai raksasa. Alkitab menjadikan raksasa sebagai idea budaya pop dengan kisah David dan Goliath. Kita diajar semua kiasan. Raksasa itu tidak nyata, dan hingga hari ini idea raksasa dianggap fiksyen ilmiah. Seperti yang anda ketahui, saya tinggal di New Mexico, di Amerika Syarikat. Saya selalu merasakan tenaga ajaib di sini, dan pada suatu hari saya tersandung secara tidak sengaja sebuah artikel lama dari tahun 1902 yang disiarkan di New York Times. Ia membincangkan penggalian di New Mexico yang menyebabkan penemuan rangka gergasi, setinggi 12 kaki. Saya akan memasukkan catatan artikel di bawah:



Ini menunjukkan betapa nyata mereka - dan ia tidak berhenti di situ. Yang harus anda lakukan ialah mencarinya, ada banyak kisah tentang perkara yang sama, yang disiarkan oleh media arus perdana, dan pada masa itu ia diterima. Orang menganggapnya menarik, mereka ingin mengetahui lebih lanjut mengenainya, kemudian tiba-tiba semuanya hilang. Tengkorak itu lenyap, artikel mengenai mereka mula hilang. Semua jejaknya sama ada didiskreditkan, atau dihancurkan. Ini mengatakan banyak. Mengapa perlunya kerahsiaan? Ini kerana kita tidak seharusnya mengetahui betapa luasnya dunia ini. Kita tidak seharusnya tahu betapa ajaibnya itu. Mitologi bercakap mengenai gergasi sepanjang masa. Bersama dengan bentuk kehidupan misteri yang lain, dan kenyataannya sebahagian besarnya, jika tidak semuanya, sangat nyata. Orang cepat mempercayai sesuatu dari Alkitab, jadi tidak terlalu sukar untuk diterima. Alkitab penuh dengan makhluk ajaib, sihir itu sendiri, malaikat, syaitan, raksasa - jadi semuanya ada di sana. Tepat di depan wajah kita, kita hanya perlu tahu bahawa itu nyata, dan ia dijaga dari kita di sekolah, kolej dan kehidupan seharian. Kita mesti membuka mata. Kebenaran adalah jelas, anda hanya perlu membiarkan diri anda melihatnya.


Dunia yang kita tinggali sekarang hanyalah sebuah kuburan berbanding dulu. Dunia telah hancur, dilombong .. dan dalam setiap aspek ia telah dibunuh. Bumi adalah makhluk hidup, dengan roh, kesedaran, sumber kehidupan. Dulu ada pokok-pokok yang tinggi batu, dan tidak berhenti di situ. Makhluk cantik, raksasa, kerdil, sihir, tenaga bebas. Saya akan membandingkannya dengan citra yang anda lihat dalam filem 'Avatar'. Bumi kelihatan seperti itu. Saya menyebut bahawa kita hidup dalam runtuhan, versi yang musnah kerana itu benar. Di bawah ini adalah gambar batang pokok fosil. Ini hanya untuk meletakkan perspektif bagaimana perkara dulu, seberapa besar perkara dulu, dan mudah-mudahan ia menimbulkan rasa ingin tahu semula jadi dalam diri anda untuk melakukan lebih banyak penyelidikan. Biarkan diri anda bangun.



Terdapat perpustakaan, pada tahun 285 SM yang disebut Perpustakaan Alexandria. Di dalamnya, terdapat lebih dari setengah juta skrol mengenai sejarah kita. Perpustakaan ini wujud selama lebih dari 700 tahun, dan satu-satunya jenisnya. Perpustakaan dibakar menjadi abu, dalam usaha untuk menguasai penduduk, untuk merendahkan masyarakat dan menulis sejarah baru. Terdapat khabar angin bahawa beberapa gulungan masih boleh dijumpai di Vatikan, namun itu adalah sesuatu yang tidak akan pernah dilepaskan kepada umum. Vatikan diselimuti kerahsiaan. Sekiranya ada catatan masa lalu kita yang begitu besar dan besar, mengapa ia tersembunyi dari kita? Mengapa kita tidak diajar selain dari pembohongan? Mengapa maklumat ini tidak tersedia?


Jawapannya mudah. Pengetahuan adalah kuasa. Menyembunyikan kebenaran dari kita akan merendahkan getaran kita, ini akan mematikan kita dari fikiran universal yang selalu kita berhubung. Ini memotong kita secara rohani. Memang, ada yang dapat mencari jalan menuju kebenaran, sama ada melalui kaedah psikik atau penyelidikan. Orang-orang yang dapat menemukan jalan yang dianggap tercerahkan, dan menjadi tanggungjawab mereka untuk mengajar kebenaran kepada orang lain. Masalahnya, ramai orang sudah diprogram untuk mempercayai apa yang diajar. Mereka begitu teratur, sehingga ketika mereka melihat kebenaran seperti yang saya berikan dalam artikel ini, mereka langsung membantingnya. Mereka dengan serta-merta berusaha mengemukakan alasan yang tidak betul, mereka langsung mencuba untuk menghilangkannya. Inilah cara anda diajar untuk bertindak balas. Ini benar-benar sistem yang sempurna, tetapi anda boleh melepaskannya. Tanda-tanda ada di sekeliling anda.



Setelah membaca ini, saya harap fikiran anda kini terbuka untuk dunia yang lebih luas, yang jauh lebih tua yang wujud sejak berbilion tahun. Atlantis baru berusia, dunia sudah merosot pada saat mereka bahkan wujud. Peradaban, yang kuat, digunakan untuk menjangkau seluruh dunia. Lautan tidak selalu berada di tempat mereka sekarang. Dunia telah runtuh, benua telah melayang. Apa itu lautan sekarang, dulu tersebar dengan orang-orang berkuasa, kota-kota yang akan melunturkan fikiran anda. Teknologi yang tiada tandingannya dengan apa sahaja yang kita ada sekarang. Kita hidup di reruntuhan yang dulu sungguh menakjubkan. Orang tamak, yang dahagakan kuasa telah membunuhnya, dan di sinilah kita berada sekarang. Mencuba untuk bertindak seperti kita adalah yang paling maju di dunia. Tidak, kita sama sekali tidak, kita baru mulai belajar, tetapi akan memerlukan berjuta-juta tahun untuk kembali ke tempat yang kuat dulu. Ini hanya boleh berlaku sekiranya kita semua bangun. Sekiranya kita semua bersatu. Sekiranya kita semua berhenti memberikan kekuatan kepada orang yang salah. Kita harus berhenti menebang pokok. Mula mencintai Bumi lagi. Berhubung secara rohani. Buka minda kita, tetapi yang paling penting, kita semua harus tahu bahawa kita dibohongi. Pada masa itulah anda akan mula mencari kebenaran.


Oleh itu, ingatlah semua yang saya katakan. Semuanya nyata, semuanya benar, dan bahkan tidak menggaru permukaan apa yang dapat anda pelajari jika anda hanya membuat kajian. Kita adalah spesies yang kuat, kita kuat, kita unik dan kita semua terbuat dari cahaya. Inilah masanya untuk bangun.


Ditulis oleh Demetri Welsh dari Platform RVP.

Langgan RVP Platform

RVP International © 2018 - 2020 * Laman Selamat SSL - Pemeriksaan Selamat Dijamin

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Linkedin
  • RVP Youtube