Bagi mereka yang tidak mempercayai psikik ...



Ia adalah 9 Februari 2009, dan saya telah menerima permintaan pelanggan untuk membaca. Nick tidak mempunyai perasaan yang baik tentang perjalanan yang akan dia lalui. Sesuatu tentangnya nampaknya tidak menyenangkan baginya. Dia tinggal di New Jersey USA dan mempunyai rancangan untuk mengunjungi keluarganya di Buffalo New York dalam beberapa hari ke depan ... dia bahkan mempunyai rancangan penerbangan untuknya (Colgan Air Flight 3407).


Dia datang kepada saya kerana ini adalah sesuatu yang dia lakukan dengan keluarganya setiap tahun. Dia menyukainya - namun dalam beberapa tahun kebelakangan ini dia menjadi lebih sibuk dengan kerjayanya. Dia betul-betul mahu berjumpa dengan ibunya. Dia menghidap penyakit Alzheimer awal, dan setiap saat sangat berharga. Namun sesuatu tidak betul tahun ini. Dia dapat merasakannya, dan dia bertanya kepada saya apa itu tenaga - mengapa dia merasakan seperti yang dia rasakan. Ini semua baru baginya.


Oleh itu, saya berhubung dengan tenaganya dan saya segera melihat bendera merah. Saya tahu ini adalah bencana yang menunggu untuk berlaku. Seseorang mungkin bertanya: mengapa anda tidak memanggil untuk melaporkan apa yang anda lihat? Jawapannya ialah saya telah melakukan ini pada masa lalu. Mereka tidak mendengarkan saya. Malah saya mempunyai syarikat yang membawa saya ke mahkamah kerana perkara yang saya lihat. Mereka tidak memenangi kes itu - saya tidak dapat mengawal apa yang saya lihat, dan ketika saya cuba melaporkan perkara besar, seperti letusan gunung berapi Hawaii yang saya laporkan, tidak ada yang mendengar.


Bagaimanapun. Saya memberitahu Nick untuk tidak menaiki kapal terbang. Ternyata pesawat itu akhirnya terhempas bukan hanya membunuh semua orang di dalamnya, tetapi juga membunuh salah satu orang di rumah yang dilanggarnya. Nick bingung - hingga hari ini dia menghantar kad percutian kepada saya setiap tahun, mengucapkan terima kasih. Ibunya akhirnya meninggal dunia. Paru-parunya baru lupa cara bekerja dan dia meninggal dalam tidurnya. Namun dia dapat menghabiskan satu Krismas yang lalu bersamanya kerana dia tidak pernah menaiki kapal terbang itu.


Pelanggan lain saya bernama St. Clair. Dia mempunyai pekerjaan yang berbahaya, dan merasa seperti ada sesuatu yang tidak baik. Ini adalah bulan Mac 2018. Dia datang kepada saya suatu pagi dan memberitahu bahawa dia mempunyai mimpi aneh bahawa dia akan jatuh. Dia mengusahakan pembinaan, dan kini mengusahakan sistem kereta api. Ini adalah pekerjaan yang menguntungkan - dan teman wanitanya yang hamil beberapa bulan merasa bangga dengannya. Mereka memerlukan wang.



Oleh itu, ketika dia menghampiri saya tentang mimpi pelik ini - saya berhubung dan segera memberitahunya untuk tidak pergi bekerja. Ketika saya menyambung dengan tenaganya, saya melihatnya bekerja di landasan kereta api - ia bertingkat dan saya melihat dia jatuh di dalamnya. Saya melihat semuanya terkena satu skru kecil. St Clair adalah orang yang berat dengan berat sekurang-kurangnya 300 paun - jadi setelah melihat satu skru keluar, saya segera menyuruhnya tinggal di rumah. Ini tidak sepadan - dia telah menyaksikan kematiannya sendiri.


Berada dalam keadaan yang sangat sukar dari segi kewangan, dan mempunyai bayi dalam perjalanan - St. Clair tetap memutuskan untuk pergi bekerja. Ia adalah 20 Mac 2018. St Clair pergi bekerja walaupun saya memberitahunya untuk tidak melakukannya. Dia berada di landasan kereta api bertingkat. Satu skru keluar - dia jatuh mati - mendarat menghadap ke bawah. Saya kemudian membacanya dalam berita. Inilah yang saya katakan kepadanya akan berlaku.


Orang-orang ragu-ragu terhadap psikik - dan saya faham mengapa. Terdapat begitu banyak palsu yang menjadikan saya sakit. Tetapi apa yang membuat saya sakit adalah apabila ada orang seperti saya - nyata, tulen, tepat dan prihatin - apabila saya memberitahu anda sesuatu yang buruk akan berlaku, anda perlu mendengarkan saya. Dalam kedua-dua situasi yang saya ceritakan hari ini, yang dapat disahkan jika anda menyelidikinya, itu adalah kes hidup atau mati. Nick mendengarkan saya. Dia tidak naik pesawat - dan dia hidup ketika semua orang di pesawat itu mati. St Clair tidak mendengarkan saya. Saya memberitahunya untuk tidak pergi bekerja - dia tetap melakukannya. Malangnya dia meninggal dunia.


Masih tidak percaya pada psikik? Sekiranya tidak, saya rasa anda tidak akan pernah melakukannya. Saya tidak suka melihat apa yang saya lihat kadang-kadang - tetapi ia menyelamatkan nyawa .. jika anda bersedia untuk mendengar.


Kongsi catatan ini dengan rakan dan keluarga anda. Tinggalkan komen anda di bahagian di bawah.

Langgan RVP Platform

RVP International © 2018 - 2020 * Laman Selamat SSL - Pemeriksaan Selamat Dijamin

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • linkedin
  • Youtube RVP