Adakah membaca psikik berbahaya?



Sesuatu yang selalu saya perhatikan di belakang fikiran kebanyakan orang adalah bahaya membaca psikik? Sebilangan orang merasakan bahawa dengan terlalu banyak fokus pada peristiwa masa depan tertentu dan memasukkan banyak tenaga ke dalamnya sebenarnya akan mengubah hasilnya. Ke tahap tertentu yang masuk akal. Pemikiran adalah tenaga - dan memasukkan tenaga ke dalam sesuatu telah diketahui menunjukkan perubahan tertentu.


Sebagai contoh, mari kita kira undang-undang tarikan di sini. Hukum tarikan pada dasarnya mempunyai pandangan positif, melihat sesuatu berlaku dalam fikiran anda. Kekal positif. Tenaga positif ini menampakkan hasil positif, dan karenanya menunjukkan keinginan positif anda untuk wujud. Telah terbukti berlaku berulang-ulang kali. Jadi perkara yang sama berlaku untuk bacaan. Tidak ada masalah untuk membaca untuk melihat keadaan tertentu. Tidak ada bahaya yang dilakukan. Ketika anda mula terobsesi, masalah-masalah itu mulai meruncing.


Saya mempunyai pelanggan yang akan saya panggil Bill dalam catatan ini. Bill benar-benar sedang jatuh cinta dengan wanita bernama Stacey ini. Mereka mempunyai sejarah panjang bersama, kenangan mendalam yang mereka berdua kongsi. Masa telah merobek mereka berdua, dan dia terus-menerus khuatir bahawa dia keluar dari hidupnya selama-lamanya.


Mereka sekarang tinggal di bahagian dunia yang terpisah, dan dia sering membaca. Anda lihat, kerap membaca topik tertentu tidak mengapa, saya pasti memahami minatnya. Namun Bill memasukkan banyak tenaga negatif ke dalam keseluruhan situasi ini. Dia ada dalam fikirannya bahawa dia melihat seseorang, (ingat mereka bahkan tidak menjalin hubungan). Dia mahu mengenalnya setiap pergerakannya. Dengan siapa dia melepak. Pemikirannya yang berterusan. Di mana dia berada. Apa yang dia fikirkan.


Ini telah berubah menjadi obsesi. Cinta dapat difahami sehingga anda melintasi garis itu. Dalam kes ini, membaca psikik adalah berbahaya baginya, kerana dia tahu apa masa depan. Saya telah memberitahunya berulang kali - namun dia tidak membiarkannya begitu. Dia mahukan hal itu terjadi sekarang, dan walaupun mereka belum menjalin hubungan, dia sudah berada dalam tahap kawalan mental - dan ini berubah menjadi lebih daripada hubungan cinta yang tidak bersalah. Ia telah berubah menjadi obsesi yang tidak sihat.


Itu hanya satu contoh bagaimana membaca psikik boleh membahayakan. Cara lain untuk membaca menjadi berbahaya adalah melihat orang mati - seseorang yang telah meninggal dunia. Kita semua mengalami kehilangan seseorang yang kita sayangi. Terdapat soalan yang ingin kami jawab - dan kadang-kadang satu-satunya cara untuk menyelesaikannya adalah dengan menghubungi mereka secara langsung. Saya telah melakukan ini berkali-kali - dan kadang-kadang ia membuka pintu untuk bukan sahaja saya - tetapi juga kepada pelanggan.



Untuk berhubung dengan semangat seseorang yang telah berlalu, pintu gerbang harus dibuka untuk bercakap. Perkara ini selalu berbahaya, kerana seperti menggunakan papan ouija, entiti lain juga dapat dilalui.


Seorang pelanggan saya bernama Rita telah datang kepada saya mengenai suaminya yang sakit. Dia sekarat dan dia fikir masih ada masa yang lama. Dia menghampiri saya, bertanya tentangnya. Dalam pembacaan saya, saya memberitahunya bahawa saya bahkan tidak merasa dia tinggal seharian - semangatnya sudah lulus. Dari saat dia mengirim pesanan, hingga saat saya mengirimkannya hanya beberapa jam kemudian - dia sudah berlalu. Jadi secara semula jadi dia ingin menanyakan kepadanya beberapa soalan peribadi yang saya tidak mempunyai masalah untuk menjawabnya. Saya tahu kehilangan orang yang disayangi adalah patah hati.


Oleh itu, saya membuat hubungan - dan dapat menjawab soalan-soalannya dengan terperinci - namun sesi itu berubah dengan cepat. Mesej yang lebih gelap mula masuk - dan kami berdua tahu bahawa itu bukan lagi suaminya. Saya mengakhiri sesi dengan cepat - dia bersyukur dan kami berdua meneruskan kehidupan kami.


Dia menghubungiku tiga hari kemudian memberitahu bahawa ada sesuatu yang mengikutinya di rumah. Terdapat tembakan yang terus menerus di dinding pada waktu malam, itu terjadi dengan tiga ketukan. Terdapat bau busuk di udara pada waktu malam yang tidak ada yang dapat disingkirkan. Rumah itu sentiasa membeku, walaupun pemanas menyala. Sesuatu telah berlaku dengannya.


Semasa menyambung ke tenaga itu - memang benar. Tenaga wanita gelap telah datang. Semangat ganas yang telah kehilangan nyawanya pada usia dini kerana rogol dan pemukulan. Dia marah - dan dia berjaya. Ia memerlukan banyak tenaga untuk menenangkan semangatnya, namun akhirnya saya berjaya.


Faktanya ialah bacaan psikik boleh membahayakan, tetapi hanya jika anda tidak bertanggungjawab. Mengetahui masa depan boleh menjadi berkat sejati - dan dapat mengubah hidup kita menjadi lebih baik. Mereka dapat membantu kita mempersiapkan apa yang akan datang, dan menenangkan hati kita. Namun, bagi mereka yang lemah akal, mengetahui masa depan adalah kutukan. Sebilangan orang tidak dapat menahan diri daripada mencuba perkara-perkara baik yang dilihat dalam pembacaan, jadi oleh itu mereka merosakkannya sama sekali, saya telah melihatnya berulang kali. Ketika datang ke roh yang datang dalam pembacaan, itu biasanya tidak berisiko - kebanyakannya hanya semasa pengaturan komunikasi roh, dan bahkan jarang terjadi. Saya semestinya lebih berhati-hati semasa sesi itu, dan saya telah banyak belajar kerana mereka menghalangnya daripada berlaku lagi.


Untuk menjawab soalan sama ada bacaan psikik berbahaya atau tidak - jawapannya adalah ya dan tidak untuk alasan yang disenaraikan sebelumnya. Sekiranya anda berfikiran kuat, anda tidak mempunyai masalah. Sekiranya anda mempunyai masalah untuk bersabar - bacaan psikik boleh menjadi berbahaya. Pilihan adalah milik anda.


Kongsi artikel ini dengan rakan dan keluarga anda.

Langgan RVP Platform

RVP International © 2018 - 2020 * Laman Selamat SSL - Pemeriksaan Selamat Dijamin

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • linkedin
  • Youtube RVP