Kisah Adam & Hawa: Dokumen Pengelasan CIA

Sekiranya anda tidak percaya sejarah disembunyikan, anda boleh membaca artikel ini.



Pada tahun 1963, seorang lelaki bernama Chan Thomas menulis sebuah buku berjudul 'The Adam & Eve Story' yang akan segera dilarang dan diklasifikasikan oleh CIA. Thomas menerangkan secara terperinci dalam buku ini mengenai peradaban masa lalu, kebenaran agama, kebenaran Alam Semesta dan bencana dunia yang datang dalam kitaran. Buku ini mengandungi begitu banyak perincian sehingga ketika dilarang dan diklasifikasikan, diperlukan beberapa dekad untuk dibersihkan dan dibongkar kepada umum. Mengapa ia dikelaskan? Kerana kita tidak seharusnya mengetahui sejarah sebenar kita. Kita tidak seharusnya mengetahui realiti apa-apa kerana itu akan memberi kita kekuatan. Kita tidak semestinya tahu bahawa kita hidup di Alam Semesta plasma, yang merupakan perkara lain yang dibincangkan oleh Mr Thomas dalam bukunya. Setelah dibongkar, semua bahagian penting telah dibersihkan.


'Kisah Adam & Hawa' membicarakan teori "kehilangan masa" dan "pemalsuan sejarah", dan menganggap banyak peradaban kuno yang berteknologi maju wujud sebelum kita. Mengapa 'mereka' mahu maklumat ini disusun semula? Hanya kerana ini sendiri mengambil alih kuasa dari agama, dan agama adalah pembuat wang nombor satu di dunia, di situlah golongan elit menguasai mereka. Buku ini menimbulkan risiko serius bagi asas yang telah dibina oleh masyarakat moden.


Setelah membuat kajian berat dalam talian mengenai topik ini, saya menuju ke a Reddit forum yang benar-benar menjadi lebih terperinci daripada yang saya dapat, dan di bawah inilah yang saya temui:


"Terdapat bukti yang tidak dapat diatasi bahawa kita adalah peradaban maju ke-6 yang ada di muka bumi ini, setiap kali dihancurkan oleh malapetaka. Saya tertanya-tanya mengapa Amerika telah lama membuat Smithsonian menutupi banyak artifak kuno yang tidak sesuai dengan naratif mereka. , seperti hieroglif di grand canyon, atau tulang raksasa di seluruh Amerika, tetapi kemudian saya menyedari kebenarannya baru-baru ini: kawalan. CIA baru saja mendeklarasikan dokumen yang disebut Kisah Adam dan Hawa yang sebenarnya mengenai perkara ini. Tidak ada yang pasti siapa yang menulisnya, namun sepertinya ditulis oleh seorang saintis yang bekerja untuk pemerintah menguraikan teks-teks kuno kemudian menemukan fakta yang mengerikan, bahawa setiap 5-6-ribu tahun, kekuatan tiang semakin berkurang dan mulai berubah kedudukan.



Apabila ini berlaku, mantel yang menjaga daratan kita berada pada posisi sekarang berubah menjadi agar-agar, menyebabkan daratan ditarik 90 darjah, sementara air di bumi tetap tersekat. Ini seperti menjatuhkan objek ke dalam segelas air kemudian memutar gelas itu dalam lingkaran: air tetap tersekat sementara dunia di sekitarnya bergerak. Oleh itu, dunia seperti yang kita ketahui akan terhapus dalam beberapa hari, tenggelam di bawah lautan selama 40 hari (aka Kisah Gilgamesh, atau Nuh dan bahtera) sehingga kutub selesai bergeser, pada ketika itu kutub Utara menjadi Selatan dan begitu juga sebaliknya. Saya percaya bahawa kisah lain yang disusun menceritakan tentang mangsa yang masih hidup harus tinggal di gua dan menggunakan kanibalisme untuk terus hidup. Saya percaya itulah sebabnya orang-orang India Aztec dan N. Amerika memberitahu seorang lelaki kulit putih mengunjungi mereka dan memberi mereka benih untuk tumbuh dan mengajar mereka cara menuai. Saya juga percaya mereka yang berkuasa mengetahui ini, dan ingin menyimpannya adalah rahsia yang mengetahui sepenuhnya bahawa jika tidak, mereka mungkin akan melakukan rusuhan besar-besaran dan tidak akan dapat menjaga "ternakan" mereka yang jinak.


Apa cara yang lebih baik untuk memperbodohkan massa daripada membuat mereka berfikir bahawa mereka diselamatkan (seperti kapal dalam filem 2012), sedangkan pada kenyataannya mereka dibawa ke sebuah kemudahan di mana mereka akan digunakan untuk memberi makan kepada golongan elit? Berapa lama masa yang diperlukan untuk menumbuhkan tumbuh-tumbuhan yang cukup di Bumi untuk tidak menggunakan kanibalisme? Buat kajian, tiang kita pada masa ini bergerak pantas asudah! Kemudian baca semua ahli politik dan pemimpin elit yang mengunjungi Antartika sekarang! Saya tidak dapat menjumpai pautan yang boleh dipercayai, yang aneh kerana berapa banyak yang pergi ke sana, dari Paus, ke John Kerry, hingga pemimpin utama. " Forum Reddit.


Di bawah ini saya sertakan semua 57 halaman dokumen lengkap yang tidak diklasifikasikan The Adam and Eve Story. Saya tidak memiliki ini, ini adalah maklumat umum yang saya berikan kepada anda di sini di platform saya. Tatal ke dalamnya untuk membacanya dari depan ke belakang:




Apa yang saya ambil dari semua ini adalah buku ini diklasifikasikan untuk satu alasan, dan pemerintah tidak akan melakukan ini sejauh mungkin untuk membersihkan dokumen jika kandungannya tidak tepat. Dunia melalui kitaran. Sudah seperti ini selama ini, dan tidak ada yang anda ajar di media atau di sekolah yang benar. Buka minda anda, pengetahuan adalah kekuatan, jadi belajarlah sebanyak mungkin. Lihat sejauh mana lubang arnab ini.


Jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan rakan anda, dan tinggalkan komen anda di bawah.


[UPDATE]


RVP Platform telah memperoleh versi yang tidak disensor dari buku yang dikeluarkan semula yang ditulis sendiri oleh Chan Thomas. Dia melalui penerbit yang berbeza pada tahun 90-an dan dapat mengeluarkan sebahagian besar maklumat itu lagi.


Sekali lagi, saya tidak memiliki maklumat ini. Saya tidak menulis buku ini. Ini adalah maklumat umum, seperti itulah saya menjumpainya. Saya tidak menuntut hak milik tetapi berdasarkan Undang-Undang Hak Hak untuk maklumat orang ramai, adalah tanggungjawab saya untuk membawanya kepada anda.


Klik pautan di bawah untuk melihat versi lengkap yang tidak diedit dan tidak disensor:


https://www.rawveganpsychic.com/the-adam-and-eve-story-uncensored


Berkongsi dengan mereka yang perlu mengetahui perkara ini, penting bagi kelangsungan hidup kita.

Langgan RVP Platform

RVP International © 2018 - 2020 * Laman Selamat SSL - Pemeriksaan Selamat Dijamin

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • linkedin
  • Youtube RVP